Ziggo service pagina

Ziggo is een van de providers voor televisie, internet en telefonie. In tegenstelling tot andere aanbieders, gebruikt Ziggo de CAI kabel die in uw woning binnen komt (groene kabel).

Zenders instellen

Heeft u een televisie van bijvoorbeeld Samsung, Sony of Philips? Of een losse digitale ontvanger?

  • Voor het downloaden van een beknopte handleiding in PDF, klik dan hier: Ziggo stappenplan
  • Voor online hulp inclusief afbeeldingen voor uw CI+ televisie: klik hier
  • Voor online hulp inclusief afbeeldingen voor uw digitale ontvanger: klik hier

Heeft u een televisie van Loewe, klik dan hier voor onze Loewe service pagina

Belang van goede bekabeling

Last van storingen in het beeld, zoals sneeuw of blokkerig beeld? Met de beste spullen voor uw kabelaansluiting voorkomt u storingen. Wij verkopen daarom uitsluitend topkwaliteit antenne materiaal. Een oorzaak van een dergelijke storing kan o.a. het 4G signaal zijn van de mobiele telefoonnetwerken zoals KPN of Vodafone. Dit komt doordat het 4G signaal tussen zendmast en mobiele telefoon soms een zelfde frequentie heeft als enkele televisiezenders. Dit gebeurt bijvoorbeeld bij niet goed geïsoleerde kabels, stekkers, splitters of wandcontactdozen.

Wij adviseren u graag omtrent goede bekabeling en materialen, en bovendien kunnen wij u een goed antenne netwerk aanbrengen in uw woning.

Neem ook eens een kijkje op de site van de Stichting Kabelkeur: www.kabelkeur.nl

Technische dienst

Mocht u behoefte hebben aan een bezoek van onze service monteur voor het instellen van uw televisie, of om een storing op te lossen, neem dan contact met ons op.

Het standaardtarief voor een bezoek van onze monteur inclusief de eerste 30 minuten onderzoek is 55,00 euro inclusief BTW.